Sunday, October 11, 2009

mink...akhirnya kau pergi jua....


mink...akhirnya mink pergi tinggal kan teqa...

sedih..mmg tak dapat di nafikan..

no meaning kita 4 tahun ni..

bukan sekejapkan kn 4 thun..

kalau dah kawin dlm mase 4 thun ni..

dah ada 2 org baby dah..hehe.. =)

tapi tu lah..akhirnya..

kata2 pedih tu keluar dari mulut mink...

nak buat mcm mane..tue yg di pinta..

teqa terpaksa terima..mink bukan unt teqa...

so...selamat tinggal mink....

semoga bahagia slalu...

hidup baik-baik.....

12 comments:

  1. oiittt...udah2 lew eh...

    jgn asl pk sal mink ja...

    kta still muda lg ar..huu~

    ReplyDelete
  2. keep it cool sis!
    we alwayz got ur back!
    no worry....

    ReplyDelete
  3. yup2.
    kitorang kan ada..
    key je enjoy2.
    kan geng kan?

    ReplyDelete
  4. yeah sis!!!!

    i'm okey knw..

    no more mink in my mind...

    farid dah serabut kan aku ngan masalah lain...

    hehehehe........ =)

    ReplyDelete
  5. wee~
    datang nk nyebok..
    n nak carik pasal je~~
    haha!

    C=

    to kay:
    kami muda..
    hng tu kurang muda sikit..
    hehe..
    =P

    ReplyDelete
  6. jangan r serabut2 sangat.
    ok?


    sebok je kau.
    dush2!
    syuh!!


    ye.
    kau muda sikit~


    C=

    ReplyDelete
  7. tapi aku rase...

    antara kite berlima...

    aku kot PALING MUDA...

    muahahahaha..... =)

    ReplyDelete
  8. ct~
    tol tu...geng kne ar support each other....weee~

    syed~
    mnyebOk! haha!

    tqa~
    weh3...tlg sket...antara lam geng nie aku yg pling mude ar...aku bln 9...ngeeee~

    ReplyDelete
  9. haha!
    padan mke syed.
    semua halau.
    ngee~


    yup2.
    support morally~
    hehe..

    ReplyDelete
  10. thanxs all my friend...


    aku nak gak say thanxs kat korang...
    korang ade...tak terasa sangat
    bile mink pergi..
    at least korang 'mengisi' hari2 aku kat ums nih..
    huhu...

    selain tu...thanxs gak kat frid...
    die banyk tlg serabutkan aku
    ngan masalah laen.selain drpd masalah mink..
    ekekeke....(aku lupa jap ngan mink)

    masalah tu buat aku tak suffer
    sangat rindukan mink...

    thanxs to u all....

    ReplyDelete
  11. aku bln 9 jua!!!

    sme jew situasi..
    just tbalik...
    huhuhu..

    mmg xdpt lupa kn sm1 yg mmg kte syg..
    especially yg ku nk buat isteri..

    tapi pape pown..bru ku taw nilai kawan
    bila tgk korg

    C= smile always

    ReplyDelete