Friday, October 30, 2009

AyaM aku HILANG!!!!!

gler ah semalam.....

1st time dalam hidup aku perkara ni terjadi....
kisahnyer bermula bila.....

semalam..
aku teman feqa gi pejabat pos...
saje teman..ingat nak berjalan2
stress study week ni
(wlaupun tak berapa nak banyak aku study!! )

then..
balik tu ajak feqa singah CP...
rase cam teringin sangat nak makan ayam McD...
sampai cp..terus gi McD
feqa amik burger aku amik ayam..

lepas beli makanan..
pilih la tempat duduk kat tepi..
dekat ngan jalan luar dari McD tu
ingat saje nak amik2 angin..
tak lah crowded sgt,,,

mase beli makanan tu..
ayam aku mmg dah sampai
tapi burger feqa lom ciap.
punyer la lama tunggu
pekerja McD tu anta burger sampai ayam aku tinggal 1 1/2 je.
then aku pon suro feqa gi tanye kat counter.

sementara tunggu feqa balik dari amik burger die tu
aku pon ingat nak amik sos..
ala...setakat jarak 2, 3 tapak tu...
tinggalkan meja n barang2 sekejap pe salahnyer kan...
tak kan ade yg barani nak amik barang2 kiteorg tu
dekat sangat ngan tempat sos tu..

aku pon gi la amik sos...
tak sampai 5 saat...
aku pon kembali di meja...
tiba2!!!!

weit....AYAM AKU DAH HILANG!!!!
semua ade kecuali ayam aku yg dah makan setengah tu.
air n beg2 kiteorg sume ade
kecuali ayam aku.
tak kan pekerja McD bodoh sgt nak kemas meja.
mmg kiteorg tgh makan...
tak logik2.....

lae pon tak sampai 1 minit aku tinggalkan meja.
tak nmpak langsung org yg curi ayam aku tu
mmg AYAM aku je yg hilang..
lain sume ade........
mmg sah ayam aku kene curi!!


dasar PENCURI AYAM!!!!
dah la mengidam nak makan ayam McD
tetiba..baru makan ckit..ayam dah kene curi..

huhu.....aku betul2 kempunan nak makan ayam..
nak beli balik..mahal kot..
set ayam tu RM 9.80
rugi ah kalau beli lagi........

kepada PENCURI AYAM..

berbahagiah kamu makan ayam tu..
mmg tak HALAL
curi ayam org pulak..
gi la beli sendiri!!!!

huhu...

moral of the story:

jgn tinggalkan makanan anda bersendirian
wlaupon sekejap!!!!!

12 comments:

  1. haha..
    sian gla..
    hahak..
    kmi d0k tngal ayam+burger pa suma x penah hlg pn???
    plik t0i..
    haha

    ReplyDelete
  2. uish....kmusykilan mlnda d jiwa...
    tah knp tringt cter jgn pndang blakang congkak...
    hahaha...

    ReplyDelete
  3. ayam tu lari kowt..
    ngkali mkn bg habis dulu

    thanks weyh tlg siti amek broadbnd ku
    jasa mu xtbalas

    ReplyDelete
  4. weit lin...
    adakah ko nak cube ckp
    'makhluk halus' ke yg curi ayam aku???

    hahaha...kat cp tu..tengahari buta...
    hantu mane kuar lae....

    ReplyDelete
  5. hehehe...ni nape ade tetibe
    'org baru' menyibuk kat blog aku nih???

    heee~~~~
    feqa!!
    dia dah datang kacau blog aku!!!!

    ReplyDelete
  6. haish...dpt lak nama baru

    pggl din sudah..
    or izudin,fiqa pggl ku cmtu skunk

    dlu pggl boo... (T.T)

    ReplyDelete
  7. "BOO"???
    hikhik...
    cam geli2 je..

    tapikan slalu nyer
    kalau org yg name 'din nih..
    mesti last2 aku panggil dia
    'pakcik din'..

    ekeke...
    tak caye tanye feqa nnt..

    kan?? feqa kan???
    heee~~~

    ReplyDelete
  8. yeke...xtah la
    lps break dye xgne dah..geli agak nye
    huhu..syg sgt nme tu

    hahaha!!!
    ley jua..xkesah
    asal kan ku taw kau pggl ku

    ReplyDelete
  9. relex ar pakcik din..
    aku phm ko perasaan ko
    ttg name 'boo' tu...

    tapi tu lah...semua tu knangan
    tak mungkin berulang.
    bile pkir soal special name mase bercinta
    bila org lain tak panggil kita ngan name tu....
    buat hati rase pedih..susah nak bernafas...

    nywy...
    hidup mesti di teruskan!!!

    ReplyDelete
  10. aaaiiii...
    aku dapat nme tu dari cte monster inc tuuu~
    tengah tgk cte tu sambil msg.
    pastu p type lak word tu.
    n dye nyahut.
    pe lg?
    sambung je r..
    C=

    ReplyDelete